Stjärna där

_1011871

Jag har ett varierande jobb. Det är så jag vill ha det. Viktigast är att få jobba med personer/byråer som förstår mitt fotoöga/stil – och att jag gillar projektet i sig såklart. Att få komma tillbaka till Värmland då och då är så skönt. Den här dagen (18 augusti) åkte jag runt tillsammans med Ulrica och Andreas från Bulldozer kommunikationsbyrå och hängde med väldigt söta kossor, som lilla Stjärna på bilden ovan. Hon var bara ett dygn gammal.

P1010755

Min mormor och morfar var bönder i Jämtland och min mamma växte upp på deras gård – det kan man säga att jag gjorde också till viss del. Nästan alla helger och all ledig tid var vi där. Jag älskar färgen när solen skiner på ladugårdsväggar sedan jag var liten och kan inte låta bli att snapshotta det då och då fortfarande.

 

_1012056

Lovisa och Stjärna. En annan typ av crossfit, lantlivet. Lyft en ko osv.

P1012382

Nästa vecka ska jag tillbaka till Värmland och plåta lite mer med Bulldozer + fota klart ett annat projekt också.

